badmotos

badmotos

mardi 21 février 2012

Culte Video



http://vimeo.com/13159991 from Henrik Hansen on Vimeo.



j'ai deja presenté cette video sur Shinya Kimura a sa sortie ,mais cette video est tellement symbolique de ce qui me plait dans la moto ! ce mec a tout plaquer au Japon , il etait le patron de ZERO ENGENNERING a realiser des pures merveilles et a tout quitter pour s'installer dans un bouclard sans enseigne a L.A. pour vivre sa passion de la creation de moto a fond !! sans jamais copier les autres et en créant les modes !! j'adore ce type et sa facon de voir les choses , il taille dans des motos qui valent des fortunes au grand desespoir des collectionneurs !! donc j'ai decidé de republier cette video !! et de toute facon je vais ce que je veut car c'est mon site !!!!!

I have already presented this video on Shinya Kimura at his outlet, but this video is so symbolic of what I like about the bike! this guy has everything behind to Japan, he was the boss has ZERO ENGENNERING realize the pure wonders and leave everything to settle in a without teaches workshop in LA to pursue her passion for the creation of bike back! never copy others and creating patterns! I love this guy and its way of seeing things, he cuts in motorcycles that are worth a fortune to the great despair of collectors! So I decided to republish this video! and anyway I am what I want because it's my site!!

baloo http://www.chabottengineering.com/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire